Ruimten te huur Ruimten te huur
Ruimten voor vergaderingen en andere festiviteiten

Nieuw Perspectief biedt uitstekende, betaalbare ruimtes, bijvoorbeeld voor een vergadering, cursus, receptie of trouw- of begrafenisdienst. Overlegt u gerust de mogelijkheden met ons. Neemt u contact op met Roelof Dijkstra, via roelof.dijkstra@chello.nl, of Yolanda Ulfman, via NieuwPerspectief@pghurdegaryp.nl.
Nieuw Perspectief is rolstoeltoegankelijk, heeft een invalidentoilet en is voorzien van twee schermen in de kerkzaal. In de kerkzaal is ook een audio- en video installatie (Kerk-TV) aanwezig, waarmee mensen elders een evenement kunnen meebeleven in beeld en geluid. Ook kunt u achteraf nog een keer genieten,als u de opnames nog een keer bekijkt.
In de overige zalen kan gebruik worden gemaakt van een losse beamer met een scherm.
De ruimtes kunnen in overleg worden ingericht naar uw wensen. Zo kunt u de kerkruimte in traditionele opstelling gebruiken of alle stoelen laten weghalen waardoor een grote zaal overblijft.
U huurt onze ruimtes met een minimum van 4 uur. Bij verhuur berekenen wij alleen het gebruik van de ruimte, ongeacht het aantal deelnemers. Voor het gebruik van enkele faciliteiten betaalt u een meerprijs.

Ruimte voor vergaderingen (tarieven per 1 janauri 2024):

Nieuw Perspectief
  Nieuw Perspectief Hal 50 pers, per dagdeel           150,-
  Nieuw Perspectief zaal A, 20 pers.    75,-
  Nieuw Perspectief zaal B, 30 pers.    75,-
  Nieuw Perspectief zaal C, 30 pers. €     75,-

Nieuw Perspectief, stiltecentrum    50,-
  Nieuw Perspectief, Jeugdhonk    75,-

Concerten, festiviteiten

Nieuw Perspectief
  Kerkzaal                                                               450,-

Hofkerk
  Kerkzaal                                                              450,-

Trouw en rouwdiensten voor niet gemeenteleden in Nieuw Perspectief of de Hofkerk
  Organist                                                             op aanvraag
  Predikant  op aanvraag
  Kerkzaal (4 uur)                  450,-

Faciliteiten Tarief in overleg. Neem met ons contact op over de mogelijkheden van catering van recepties/bijeenkomsten.

• Dit zijn tarieven per dagdeel (vier uur), langere duur op aanvraag.
  • In de winter geldt een energietoeslag van € 5,- per dagdeel
  • Zomer: van 1 mei – 30 september; winter van 1 oktober – 30 april
  • Bij meervoudige huur geldt een kortingsregeling
  • Voor gemeenteleden gelden afwijkende tarieven

Faciliteiten
  • Kerkruimten: een beamer, audio en video (Kerk-TV) (alleen Nieuw Perspectief), orgel, piano en microfoons.
  • Keuken: een koffiezetapparaat, waterkoker, koelkast, professionele vaatwasser en een beperkte hoeveelheid servies.

• Oplevering van de gebruikte ruimten: bezemschoon en met dezelfde opstelling.
  • Vaatwerk schoon en opgeruimd.